« Terug naar het berichtenoverzicht
Door: Klaas
Categorie: Dagaanbiedingen
Geplaatst op: 18/11/2015
18
nov
Een halfjaar na de overname van iBOOD door Media-Saturn Group en met het 10-jarig bestaan in het vooruitzicht, staat iBOOD aan de vooravond van verdere uitbreiding in Europa. iBOOD wil graag in de toekomst verder uitrollen in andere Europese landen. Deze toekomstplannen sluiten uitstekend aan op de ‘altijd en overal’-merkstrategie van Media Markt.
De afgelopen 10 jaar is iBOOD uitgegroeid tot een begrip bij online consumenten in Nederland. Echter, van grote uitbreiding was nooit sprake. Daar kwam verandering in toen Media-Saturn Group iBOOD een half jaar geleden overnam. Na de overname is de inkoopkracht van iBOOD enorm vergroot, iets waar jij als koopjesjager nu van profiteert. Ook wordt er de komende tijd gekeken hoe verdere uitbreiding in Europa vorm kan krijgen en er wordt gekeken naar de realisatie van een afhaaldienst. Bestelde pakketjes van iBOOD zouden dan opgehaald kunnen worden bij de dichtstbijzijnde Media Markt.
Altijd en overal
De inkoopkracht van Media Markt en het netwerk van iBOOD is een ijzersterke combinatie. Daarnaast sluit de filosofie van beide bedrijven goed bij elkaar aan. “In onze winkels gebeurt altijd wel wat,” zegt Barry van Ruiven, directeur bij Media Markt Nederland. “Winkelen moet vooral leuk zijn. En wat is er leuker dan live-shopping, waarbij je verrast wordt door de allerbeste dagaanbiedingen. Consumenten willen voor hun aankopen niet meer afhankelijk zijn van plaats of tijd. Sinds de start van onze samenwerking met iBOOD, werken we aan de verdere expansie van onze ‘altijd en overal’-merkstrategie. Consumenten moeten ons altijd kunnen vinden voor verrassende en leuke aanbiedingen, of dat nu online is of op de werkvloer.”
iBOOD community
Inmiddels heeft iBOOD een community opgebouwd met zo’n 1,7 miljoen leden, verspreid over 7 Europese landen. De website biedt haar community dagelijks hoge kortingen op elektronica, health & beauty en home & living producten. Op het productforum kunnen klanten advies vragen aan de fabrikant en klanten kunnen met elkaar productervaringen uitwisselen.
Nieuwe productcategorieën van iBOOD worden als 1ste bij de consumenten in Nederland getest. Een voorbeeld daarvan is de categorie ‘do it yourself’ waaronder producten als boormachines en gereedschapskisten vallen.
Website van het jaar
De afgelopen jaren is iBOOD 6 keer uitgeroepen tot ‘Website van het jaar’ in haar branche en hoopt de dagaanbiedingen website dit jaar voor de 7e keer de award in de wacht te slepen. Media Markt ontving onlangs voor de 10de keer de titel ‘Beste elektronica winkelketen van Nederland’.
‘Hunten’ op de beste deals
Op 25 november aanstaande begint de viering van het 10-jarig jubileum van iBOOD. 10 dagen lang krijgen bezoekers spectaculaire aanbiedingen en 3 dagen lang kunnen zij jagen op de scherpste deals tijdens ‘de Hunt’. De vorige iBOOD Hunt was op 26 en 27 augustus. Bezoekers kunnen tijdens de Hunt iedere 5 minuten rekenen op een nieuwe aanbieding en deze in de wacht slepen door de aanbiedingen op de seconde te volgen. Ook is er vanwege het 10-jarig bestaan een speciale actie waarmee bezoekers shoptegoed kunnen winnen.
« Terug naar het berichtenoverzicht
Om te reageren moet je eerst inloggen
Gerelateerde berichten
Populair
Blog je mee?
Ben jij enthousiast over JouwAanbieding en vind je 't leuk om te schrijven? Klim in de pen en schrijf mee op het blog van JouwAanbieding. Vertel ons jouw motivatie en wie weet lezen we binnenkort hier wel jouw berichten!
Bericht insturenNieuws melden
Heb je een tip voor onze redactie? Een nieuwtje of een onderwerp dat zeker niet mag ontbreken op het JouwAanbieding-blog? Stel ons op de hoogte, en we gaan er mee aan de slag!
Nieuws melden